سپید

نامه را مینویسم

دکتر مهدی رسولی - شاعر و عضو کانون نویسندگان ایران

نامه را مینویسم، بیاد انتظارم
به یاد چشم بسته، اشکای بی قرارم
می نویسم بدونی، چقدر سخته صبوری
چقدر تلخه یه عمری، بی همزبون بمونی
می نویسم شکایت، از عشق بی نهایت
خدا چرا عاشقم، عاشق با جسارت
می نویسم از همه، آه های نصفه نیمه
از این دل شکسته، که روز خوش ندیده